2013. aug. 8.

2.rész

*Isabella*

Miután beszéltem Alanevel, ránéztem egy másik emberre, akinek az őrangyala vagyok, Adamre. Mivel reggel volt, még otthon találtam. Szerencsére ő nem lát engem, mert mielőtt átléptem volna az barna új ajtón, láthatatlanná tettem magam. Adam még az igazak álmát aludta a második emeleti szobájában. Már annyiszor jártam ebben a házban, hogy minden szegletét kívülről tudom.A fiú szobájában a kék szín uralkodott.A nagy franciaágy az ajtóval szemben helyezkedett el, két oldalán éjjeliszekrényekkel, melyek feketék voltak. A szoba jobb oldalán egy ablak volt, előtte elhúzott kék függöny. Mellette szekrények kék színben. Bal oldalon egy íróasztal volt található, melyen egy köteg papír és toll volt található. A mellette lévő kukában temérdek kidobott dalszöveg. Pillantásom Adamre tévedt, aki hason fekve , békésen aludt. Haja homlokára tapadt az izzadás miatt, a takaró a derekáig lehúzva. Úgy látom, nekem itt semmi dolgom nincs, így visszaindultam a Mennyországba.
  Mikor felértem, legjobb barátom, Victor várt az egyik felhőn üldögélve.A Nap sütött, de nem éreztem azt, hogy melegem lenne. Már jó ideje nem érzem... A "padló", mely felhőkből állt, picit besüppedt a lábam alatt majd, mikor szárnyaim újra kinőttek, odarepültem Victorhoz. Vörös haja kitűnt a többiek, szőke, arany vagy netán barna haja közül. Ő is őrangyal, öt halandót és egy salthamot őriz. Nincs könnyű dolga, ugyanis az emberek, akik a "keze alatt" vannak, alkoholisták vagy mindig megakarják ölni magukat, így megváltás számára, ha feljöhet egy picit pihenni.
-Szia, Bella! - köszöntött mosolyogva.
-Szia, Victor! - viszonoztam gesztusát.
-Van kedved egy versenyhez? - tette fel a kérdést kihívóan, mire ördögien néztem rá.
-Hogyne! Atlanti-óceán közepe? - kérdésemre egy bólintás volt a válasz.
Odahívtuk Amandát, hogy indítson el minket, mire ő kacagva, de megtette kérésünket. Mindig Victor győzött, ő volt a gyorsabb, és fiú is. De akárhányszor versenyeztünk, élmény volt, ugyanis mi nem a halandók szabályival játszunk. Nem lövöm le a "poént"... Amanda háromtól számolt vissza:
-Keeeeeeeeettőőőő.... Egy! - kiáltotta, mire a szárnyim felcsaptak, elrugaszkodtam az alattam lévő felhőről, s repülni kezdtem. Azt vettem észre, hogy egy zongora esik le előttem.
-Ilyen korán, Victor? - kérdeztem, mire felnevetett.  - Több kell hozzá.
Egy hajót varázsoltam a feje fölé, mire kitért jobbra, majd egy vízzel töltött lufi találta el a fejem, mire hangos nevetésben tört ki, de nem állt meg. Ellenkezőleg, rákapcsolt, s átvette a vezetést. Most egy kalapács volt a feje fölött, mely Victort egy szögnek nézte. Gyorsan eltüntette, majd egy macskát varázsolt a hajamba, amit nagy nehezen kiszedtem belőle. Éreztem, nincs messze a cél, már láttam Amandát, így nem varázsolgattam, rákapcsoltam. Már majdnem megelőztem Victort, mikor elsuhantunk az angyal-lány mellett. Victor megállt egy felhőn, s felkiáltott:
-Nyerteeeeem!
-Tiszta ovis vagy... Néha egy halandónál is rosszabb - mondtam nevetve azon, ahogy ugrált örömében.
-Nem iiis - nyújtotta ki a nyelvét, és megfordult. Nagyot sóhajtott. - Mennem kell... Újabb öngyilkos jelölt. Miért nem örülnek annak, hogy élnek? - tette fel a költői kérdést, majd eltűnt.
Időközben besötétedett a Földön, a Mennyben még mindig sütött a Nap. Mikor nem?!  Úgy gondoltam, ránézek Alanre, mit csinál épp. Láttam, hogy egy disco előtt van. Biztosan vadászik. Majd megláttam a kiszemeltjét. Adam.. Azonnal "felöltöztem", és indultam a Földre. Meg kell őt állítanom, nem csapolhatja meg a védencemet.
  Pár pillanat múlva már a parkolóban voltam, pár autóval Adamé mellett.Alane, már épp támadta volna meg a fiút, mikor elkiáltottam magam:
-Alane, jössz már? - a hangomra megdermedt, és felém fordult. Dühösnek látszott, nagyon dühösnek, és éhesnek, de sajnos nem engedhetem, hogy megcsapolja Adamot.
-Persze, megyek már, Isabella - morogta, mire a fiú is felkapta a fejét. Furcsán nézett Alanere, de ő már jött is oda hozzám. Tudtam, hogy nem fogja békén hagyni Adamot, ma este vele kell maradnom. Talán, ha elmondanám neki, hogy ő a védencem, nem csapolná meg, de sajnos ezt nem tehetem, ugyanis egy őrangyalnak a védencei nem tudhatnak egymásról. Olyan ez, mint az embereknél a megcsalás. Az egyik fél nem tudhat a másikról... Úgy tűnik, ma sem lesz nyugodt éjszakám Alane mellett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése